Cum sa adaugi un widget cu "Recent Comments" in Blogger
Atunci cand comentezi pe un site si nu te abonezi la feed-ul comentariilor iti este destul de greu sa verifici daca cineva a postat o replica la comentariul tau, deoarece iti e greu sa gasesti postul in care ai comentat. Acest widget ajuta vizitatorii blogului tau sa gaseasca mai usor postul in care au comentat dar ii si incita pe alti sa ajunga la articolele cele mai discutate.
Daca ai blog de la Blogger si vrei sa ai si tu un widget cu Recent Comens in sidebarul blogului cred ca ti-ai dat seama pana acum ca nu este nici o posibilitate sa faci asta. Sau este?
Este si e foarte usor de adaugat.
In primul rand trebuie sa te conectezi la contul tau blogger,apoi din tabloul de bord te duci la Setari ---> Feed de site. Aici intri in Modul avansat si Feed-ul de postări pe blog, Feed-ul de comentarii pe blog si Feeduri comentarii pe postare le setezi pe "Complet"
Daca folositi un alt serviciu pentru feed cum ar fi FeedBurner completati si casuta pentru redirectionarea fedului cu Url-ul de la FeedBurner.
Adauga Recent Comments gadget
Te duci apoi pe pagina "Aspect ---> Adaugati un obiect gadget" si alegi "Feed". Ti se va cere sa introduci un url de feed.
Vei introduce unul din aceste url-uri care sunt de fapt url-ul feed-ului pentru comentarii:
Atom Feed
http://bloggerajutor.blogspot.com/feeds/comments/default
sau RSS Feed
http://bloggerajutor.blogspot.com/feeds/comments/default?alt=rss
Scimba ce este cu rosu si adauga adresa blogului tau apoi indrodu url-ul in casuta si apasa pe Continuati.
Continuarea o gasiti aici
Sursa bloggerajutor.blogspot.com
Tutorials
31 mai 2013 la 03:05
Producţia poligrafică (imprimată) reprezintă una din cele mai rezultative şi accesibile forme de publicitate şi se caracterizează printr-un preţ destul de mic. Clienţii dumneavoastră doresc să aibă în posesia lor foi volante, buclete, cataloage cu descrierea serviciilor prestate sau a producţiei Dumneavoastră.
Publicitatea este informaţia propagată în orice formă, în orice mod şi cu ajutorul oricăror tipuri de mijloace, adresată unui cerc larg de persoane şi orientată spre atragerea atenţiei asupra obiectului căruia i se face publicitate, formarea şi menţinerea atenţiei asupra acestui obiect şi promovarea lui pe piaţă.